FANDOM

UNSC Fregattok:

A Halo fregattjaiból alapvetően 3 típus ismert és fordul meg gyakran a Halo történetében ezek a következők Paris-osztályú nehéz fregatt ilyeneket először a Halo: Reach nevű FPS-ben láthattunk,Stalwart-osztályú könnyű fregattok ezekkel a Halo 2-ben találkozhatunk először ilyenek védték a földet illetve testvérhajóik a Charon-osztályú könnyű fregattok ilyeneket viszont már a Halo 3 történéseiben láthatunk de ezen kívül még rengeteg más novellában és képregényben hallhatunk róluk ezek a legismertebbek .Ezek a hajók a UNSC-nél leggyakrabban használt harci támadó űrhajók ennek egyszerű oka az hogy kis méretei miatt viszonylag gyorsan elő lehet állítani és hadba fogni őket.Viszont a gyors előállítás rovására megy rendkívül gyenge páncélzatuk és fegyverzetük a leggyakrabban MAC ágyúval és 50-mm-es gép ágyukkal vannak fel szerelve.Méreteik hosszúságuk 490-535 méterig terjed szélességük 156-199 méterig és magasságuk 112.3 méter.Mint már említettem páncélzatuk nem a legvastagabb csupán 60 cm tudom most mindenki aszt hiszi ez bolond!!csupán!! de a későbbiekben meg látjátok ezek a méretek el törpülnek a többi hajóhoz képest.

Forward into dawn.jpg

Charon-osztályú könnyű fregatt a Halo 3-ból.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki